Android-Apps

Har du en android och inte kommit igång med att ladda hem nya applikationer (apps)? Det finns en jätte bra sida på M3:s hemsida som jag kan rekommendera.
Jag har själv laddat hem några jag tyckte verkade bra. En som jag är speciellt nöjd med är: Advanced Task killer Free, som man kan känna igen genom en grön, något animerad androidgubbe med ett blått kryss över.  Med hjälp av den kan du stänga av alla program som är igång, vilket jag tycker borde funnits med i mobilen när man köpte den! Jag har också laddat hem några fler bl.a. ColorNote. Det finns massor av anteckningsapps men denna tyckte jag såg finast ut. Något som kan vara kul att ladda hem är Prisjakt, där man i samma veva laddar hem Barcode Scanner. Denna funktion är att scanna av streck koden på en produkt och sedan gå ut på nätet och via prisjakten få upp priserna på denna produkt i olika affärer. Ganska kul grej! Det finns sedan en mängd spel att ladda hem, men det är upp till var och en vad man tycker är kul. Hoppas ni hittar något!
klicka på bilden så kommer du direkt till länken




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0