Julklappstips



Jag letade länge efter den perfekt och till slut efter mycket letande på många sidor hittade jag den...och då tänkte jag att det kanske skulle vara en grej flera letade efter men inte hittat?

Datoren finns det i massor och laptops en drös, men de flesta ser ändå ganska likadana ut, svarta med det vanliga måttet. Men min syster önskade sig en vit i 15/16 tum och hyfsat bra och helst Hp, men hur lätt är det att hitta? Speciellt när det inte får överstiga 7000kr (priset på min).

Jag hittade den, på NetOnNet, precis allt det hon ville ha. Är man bäst eller är man bäst? Detta var helt klart den roligaste julklapp jag har fått lämnat över och se något öppna. Jag blev lika rörd och glad som hon (ja jag vet jag är en nörd...) och hon blev...glatt chockad är nog det rätta ordet. Så nu om ni har någon eller kanske du som önskar sig det samma som min syster så finns den på NetOnNet.




Den bästa klappen






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0